2011. október 8., szombat

Bamutatkozik a Nyersétel Akadémia orvosa

Engedjétek meg, hogy bemutassam dr. Kuklis Esztert, a Nyersétel Akadémia orvosát, akihez egészségügyi problémáitokkal fordulhattok. Keressétek őt bátran, nem fogtok csalódni.
Orvos-természetgyógyász, életmód-tanácsadó és terapeuta, homeopata
mail: kuklise@gmail.com
mobil: +36-20-454 6759

A Zöld turmix fesztiválon személyesen is találkozhattok vele a Nyersétel Akadémia asztalánál!




A Semmelweis Orvostudományi Egyetem elvégzését követően fül-orr-gégészként kezdtem pályámat a budapesti Szent István Kórházban. A gyermekeimmel otthon töltött évek alatt ismerkedtem meg a homeopátiával és a természetgyógyászattal. A hivatalos életmód tanácsadó és terapeuta vizsga letételét követően négy évig dolgoztam az egyik legnagyobb fővárosi gyógy-centrumban, majd megnyitottam saját rendelőmet.
Homeopátiával, fitoterápiával, életmód terápiával foglalkozom. Ráadásul egy-egy betegség hátterében mindig érdekelnek a lelki történések is, igyekszem ezeket is kideríteni. Kedves területem a táplálkozás, e témába mélyebben is beleástam magam. Különböző diétákat és tisztítókúrákat írok elő és táplálkozási tanácsokat is adok. Pácienseimnek komplex gyógyító-regeneráló programokat állítok össze. Emellett tanítok, újságcikkeket írok, továbbá prevenciós- és életmód programokat menedzselek.

Nagy álmom az, hogy egyszer eljussunk arra a szintre, hogy megpróbáljuk megelőzni a betegségeket. Tehát ne csak akkor forduljunk orvoshoz, természetgyógyászhoz, amikor már nagyon nagy a baj, hanem fogadjuk meg amire a szakember figyelmeztet, és ha kell, változtassunk az életmódunkon. Természetesen, mint holisztikus terapeuta úgy gondolom, hogy ezt csakis testi és lelki síkon egyszerre, az értelem, érzelem és akarat harmonikus, kiegyensúlyozott fejlesztésével valósíthatjuk meg sikeresen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése